מן העיתונות
תביעה ייצוגית נגד בוקינג: "הצרכנים והמלונות מפסידים המון כסף"
נתונים מדאיגים אודות מחירים והסכמים של בוקינג ואקספדיה מול מלונות בישראל עלו מתוך חיפוש לשם הזמנת לינה בארץ. חיפוש שהוביל לבקשה לתביעה ייצוגית. "נגרם נזק לצרכן. אם הייתה תחרות בין סוכני נסיעות או בין המלונות לבוקינג ואקספדיה, המחיר היה שואף למטה"

חוקרות פרטיות חשפו: איך זה שפופקורן בקולנוע עולה 30 שקל?
"בקניונים שלנו רק אנחנו מוכרים פופקורן" אמר מנהל בסינמה סיטי לחוקרות, שהציגו עצמן כיזמיות שפיתחו סיר אישי להכנת פופקורן, וחשף כיצד בתי הקולנוע דואגים לסביבה נקייה מתחרות. בעקבות זאת הוגשה נגד יס פלאנט, סינמה סיטי וגלובוס מקס בקשה לתביעה ייצוגית על ידי משרד פרידמן – האזרחי.

מדוע הפופקורן בקולנוע כל כך יקר?
החופש הגדול בעיצומו וכשכל כך חם בחוץ, סרט בקולנוע הופך לבילוי המועדף על הילדים וגם על ההורים. עם זאת, מחיר הבילוי לא מסתכם בכרטיס ועולה באחוזים רבים כשלחשבון מתווסף החטיף המועדף בקולנוע – פופקורן. המצלמות הנסתרות חושפות את השיטה: כך בתי הקולנוע מונעים תחרות והורדת מחירים.

תאגיד המים כנותן שירות לצרכן
כידוע, תאגיד המים הינו גוף סטטוטורי הנחשב לגוף "דו – מהותי" בראי הפסיקה. מבלי להלאות באשר לחובות המוטלות עליו ככזה, הרי שידוע כבר לכל העוסקים בתחום, כי לגוף דו-מהותי, ובכלל זה תאגידי המים, בנוסף להיותם כפופים לכללי הדין הציבורי הרי שהם גם חייבים בחובות זהירות גם לצרכן הקצה/
